Elikkäs olen siis Mikla. Sivuillamme onkin jo pientä esittylyä minusta, mutta kerrotaan vielä hieman lisää. Olen syntyjäni ruotsalainen, nuorempana asuin hetken Suomessa, sillä äitini on suomalainen. Tämän takia siis osaan Ruotsia sekä Suomea.

Olen koko elämäni hoitanut hevosia ja treenannut isäni kanssa muutamaa meillä ollutta ravuria. Kuitenkin aika tekee tehtävänsä ja kotiväki myi hevoset pois kun ikää alkoi tulla. Päädyin Niels Janssonin tallille oppiin, josta sitten sainkin tämän harjoittelupaikan. Nyt olisi siis tarkoitus saada tulevaisuudessa hevosenhoitajan paperit ja lisäksi joskus saada oma valmennustalli, ja ehkä omakin hevonen. Nyt minulla on kuitenkin Essi, jonka kanssa treenaan kuin omaa.

Suomenhevoset ovat pärjänneet mukavasti. Ferrari kaikista parhaiten ja sen ennätyskin on tippunut edelleen. Hiphei ei juossut niin vahvaa kautta, kuin Ferrari mutta ei siinäkään moitittavaa ole. Alman kausi oli tasainen ja vahva. Lisäksi Alma pärjäsi näyttelyissä, voittaen luokkansa. Nyt odotellaan BIS-kehän tuloksia pärjääkö tamma siinä. 

Ponipuoli saatiin käyntiin ja siellä asustaakin nyt neljä otusta, jonka kanssa ajetaan pohjakuntoa ja ilmoittaudutaan startteihin. Ensimmäiset ponit ovat Bätmän GT eli Bätti, Marilyn GT eli Mirla, Sadun Vanessa eli Nessa, sekä No Indeed eli Indi. Bätin ja Mirlan kasvattaja onkin minun tuttuni ja ponit päätyivätkin osaksi tämän takia meille asti.

Sari saakin kertoa enemmän teille toiminnasta ja ensi vuoden suunnitelmista

T. Mikla